Deletedmom_80 Kızlar bugün kalça ultrasonu çekildik çocuk doktoruna tabi ki göstericem ama anlayan varsa sormak istedim alfa : 63-63 Beta : 49-50 çıkmış İnternetten baktığıma göre normal görünüyor sonuç, anlayanlar için soruyorum sizce de normal mi?
Deletedmom_106 Deletedmom_80 bilgim yok üstte kalsın . Ama çekip direkt doktorun yanına gidiliyo diye biliyorum
Deletedmom_106 Deletedmom_80 bizde gitmiştik küçük bi hastaneye burda yok dediler direk özele götürdüm iki kere uğraşmamak için.