Ya ben İnternete bir kere görmüştüm bebeklerin yanına bez gibi bir şey koyuyorlar anında bir şey koklatmis gibi uyuyor. Benim kızım da 3.5 aylık ustune muslin bez örtüyorum. Artık yavaş yavaş tutmaya başladı illa yüzünü örtecek örter örtmez uyuyor başka türlü uyumuyor normal mi ya