Aysun16 Hanimlar bebegim ne emiyor ne ekgida yiyor ara sira 37.5 atesi oluyo dismi cikarcak acaba 6,5 ayligiz ama damaklarinda bi belirti goremiyorum meyve puresi bile yemiyor neyapmam lazim cok uzuluyorum
Sltn Aysun16 sürekli ağlıyorsa ateş inip çıkıyorsa doktora götürün idrar tahlili yaptırın enfeksiyon olabilir
AygulSina Aysun16 beyazlık hemen olmaz dis etleri sismis ise dis geliyor demek yada atak haftasinda olabilir
Sltn Aysun16 uzun süre yemezse birsey o zaman goturursunuz damaklarina bi bakın beyazlamasa da farklılık vardır ordan anlasilir