Merhaba hanımlar bebeğim henüz 3 ay 10 günlük ve son 10 gündür meme reddi yaşıyoruz hâlâ aşamadık bu durumu bu arada beni çok üzen bir olay yaşadım bunların üstüne sütüm ciddi derecede azaldı yeni göğüs pompası aldım 2 saate bir sağım yapacağım Solgarın vitaminini aldım kullanıyorum bestlak damla e bebekteki malt içecekten kullanmaya başladım falan başka ne yapabilirim lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum hep benim hatam bebeğim red ederken sağım yapmadım cahilliğime denk geldi işte ilk bebeğim 😞