ayhu45_ İyi akşamlar kızlar 😊maalesef doğum kilolarından kurtulamayanlardanım ve soğuk lipoliz yaptırmayı düşünüyorum yaptıran var mı yada etrafında yaptıran yorumları Nasıl 😊
KuzeyiinAnnesii ayhu45_ yaptırdım ve bende hiç bir işe yaramadı canım basen bölgeme yaptırdım arkadaşım karıb bölgesine yaptırdı onda da bi işe yaramadı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ En sonunda diyete başladım
ayhu45_ KuzeyiinAnnesii hadi ya 😊 diyetisyene de gittim veremiyorum canım ya valla napacağımı şaşırdım aynalara küstüm 😩
KuzeyiinAnnesii Reykzy emzirmiyordum birde g5 ile ilgili post açdım hem soğuk lipoliz hem g5 ile ilgili bir kaç arkadaşın yazısı var inceleyin 🌺