Arkadaşlar merhaba daha öncede başlık açmıştım ama kızım ne meyve yiyor ne et yiyor.
İlla bir şeylerin arasına saklamam gerekli.
Artık delireceğim boyu 77 cm
Kilosu 9.5
Ne önerirsiniz? İştah açan şeylerden ağzına sokmuyor. Benden kaşık almayı reddediyor.
Gece emziriyorum sadece. Ne yapmalıyım ?
Kreşe başladı. Açım diyor, yediği iki gıdım yine orada da.
Uyuması düzgün değil. Hata ben de mi ?