noluyasanagenemiros inek sütü alerjik bir besin ve insan içinn uygun değil. Kabızlık yapmasının sebebi bağırsaklara zarar vermesi mesela beni de ishal yapardı küçükken. Ayrıca diş çürümesi, kansızlık, iştahı azaltması gibi bir çok zararı da var. Geniz eti büyümesinden de bahsediliyor ama bunu tam araştırmadım açıkcası. Sütün fermente hali (yoğurt, kafir, ayran, peynir vs.) çok daha sağlıklı. Ha hafta da bir yada iki, bir bardak kadar verilebilir 2 yaşından sonra bunun da zararlı olacağını düşünmüyorum. Bende bugün kızımın beslenme çantasına koydum mesela.