senacr Göztepe MedicalPark hastanesinde doğum yaktım doğum da ilk muayenesi Fatih bey yaptı sonrasında sarılık oldu 4 gün Göztepe Süleyman yalçında yoğun bakımda kaldı fototerapi görmesine rağmen değeri 19 sınırına ulaşmış, 19 geçince kan değişimi yapılıyor zaten sonrasında Nail beye denk geldik müsait olduğu için muayene ettirdik , ilgili güzel biri önerdiği bir ilaç tedavisi ile sarılığı atlattık. Çok ilaç veren bir ve tavsiye eden bir doktor değil meşhur bir lafı var çocuğu doktordan ve hastaneden mümkün oldukça uzak tutun diye . 2. Ve 3. Ay kontrollerini onda yaptırdık istediğimiz zaman arayabiliyoruz dönüş sağlıyor. Tek dezavantajı yaşı oldukça fazla gidilebilir ama daha genç ve gençlere uyum sağlayabilen daha ilgili çocuklarla iletişimi daha iyi doktor bulabilirsiniz. Açıkçası bende doktor arayışındayım şu an bulursanız yazabilirsiniz