Merrcimek Xwoman dikişleri vardı yavaş yavaş düştü 1 hafta 10 gün dikkat ettik sonra 1 aya iyice toparladı. Valla bana da öyle çek filan deselerdi ben de kötü olurdum. Kırmızı şiş pipisi elletmek istemiyor çocuğa ızdırap gb olmaz mı ya
Kucukkalbim Xwoman Evet canım doktor söyledi her bez değiştirdiğimde yapışıyordu kanıyordu hemen doktoru aradım zeytinyağ sürdüm hem beze hem pipisine pipisine yumurta fırçasıyla damlattım elimle dokunmadım