belinayinannesii benim bebeğim 1 kez uyanıyor ve bence acıktığı için uyanıyor, yatırarak emziriyorum 10 dk emip tekrar uyuyor. Geceleri harmonie bez kullanıyorum, emiciliği çok iyi. Kaka yapmamışsa değiştirmiyorum uykusu açılmıyor. Altını değiştirdiğimde de çok göz teması kurup uykusunu açmıyorum