Kızım 8 aylık bir bebek geç döndü oyüzden nöroloji götürdük doktor sıkın yok döner dedi hemen sonra desteksiz oturmaya başladi asıl doktorumuza götürdüğümüzde ayağında titreme olduğunu söyledi eğer geçmese 9 . Ayda emar çekeceğiz dedi neyse bizde 9 . Ayını bekleyelim dedim ama bir haftadır dizinden ayak bileğinde kadar sürekli seyirme oluyor böyle biseyle hiç karşilaştınızmı