Merhaba canım annelerim ve Anne adaylarım;
Kızım 1 yaşında ve son 1 haftadır diş çıkartığından dolayı iştahı kesildi sadece devam sütü içiyor hiç birşry yemiyor:/
Arada diş etlerinde kanama oluyor bu normal mi?
Bilgisi olan aydınlatabilir mi
Şimdiden teşekkürler🌸