Kızlar 1 aylık bebeğim var cuma günü kontrole gittik 300 gr almış sadece ilk ay ve doktor mamaya başlattı sütüm yetmemiş. Günde 4-5 çişli bez alıyordum. Şimdi meme ve mama şeklinde ilerliyoruz. Sütümü artırmak istiyorum. Emzirdikyen sonra sağıyorum bir kaşık ancak çıkıyor göğüslerim 4-5 saatte taş gibi oluyorum. 2 saate bi sağınca da 30 cc falan çıkıyor tek memeden. Süt artırmak için bana öneri de bulunur musunuz?