Ben genel anestezi ile sezeryan olmustum.
Benim de aylarca bahsettigin gibi agrilarim oldu.
Altini degistiriken nefesim kesiliyordu belimin agrisindan.
Birkac ay devam etti, sonra gecti.
Normal dogun yapan yengelerimin de birkac ay suren bel agrilari oldu.
Belki hamilelikten kaynakli diye dusunuyorum.
Vicut kendini sonrasi icin toparlayip adepte oluyor🤔