Barismehtap
Arkadaşlar merhaba,2aylık oğlumun ciddi bir burun tıkanıklığı sorunu var doğduğundan beri. Serum fizyolojik ,süt sıkmak,aspiratör falan çok işe yaramıyor,dün acile gittik ve doktor bu spreyi yazdı ,siz bu aylarda kullandınız mı hiç ? Bir de dün hastanede burnunu temizlediklerinden beri balgamlı öksürük ortaya çıktı,normal mi sizce bu durum ? Öğleden sonra aile hekimimize gidicem ama aynı durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir belki