Benim çocugum 11 aylığı geçti hala aybı durumda sadece meme istiyor. Çok yorucu, yıpratıcı sizi cok iyi anlıyorum. Ama elden bir şey gelmiyor. Benim ki kilo da almıyor her seyi deniyorum olmuyor simdi kalorili mama deniyoruz çikolotalı lezzetli ona ragmen bır yudum içiyor. Doktorlar kafaya takmamı herşeyi yaptığımı söylüyor, inşallah artık rahat olmaya çalışacağım. Umarım bir gün bunu yaşayan herkesin cocugu düzelir. Siz de kendinizi üzmeyin. Bazen bir şeyler elimizde olmuyor..