Nazar değildir neyi varda diğer bebeklerden ayrı ona nazar değsin. Damakları kaşınıyordur dediğin gibi doymadığı için ağlıyordur bezine bak belki pişiği vs vardır. Çocuk bu ağlayarak büyüycek evet çok sinir bozucu bir durum sürekli ağlaması ama bu aylarda etrafı izleme vs merakları oluyor. Karanlık bir yerde mama vermeyi dene birde