mucizeminnosum Yeni aldım kılıfını makinede yıkayınca dikişleri sökülüyo diye okudum yorumlarında ben de mecbur makineye atıcam ama önerisi olan yada siz yıkayınca söküldü mü dikişleri
littlemermaid22 mucizeminnosum kullanıyorum ama daha yıkamadım hassas programda yıkarsanız bişey olmaz diye düşüyorum
Asdasd mucizeminnosum ben yıkadım hiçbir şey olmadı ama bir yıldan fazla oluyor hangi programda yıkadığımı hatırlamıyorum doğrusu
Tazebebis mucizeminnosum ben bir ay önce yıkadım 30 derecede sıkma yapmadım dikişleri falan sökülmedi benim
mucizeminnosum littlemermaid22 kokuyo ya paketten çıkardık o yüzden bi yıkıyım dedim sizinkinde herhangi bi koku var mıydı yeni gibi kokuyo yani öyle çok kötü bi koku değil ama
littlemermaid22 mucizeminnosum evet ilk paketi açtığımda kokuyordu güneşte biraz havalandırdım geçti kokusu
Mysmrtfrt Asdasd merhaba ben de almak istiyorum yorumlarda zamanla içine göçüyor yazmışlar siz bir sıkıntı yaşadınız mı acaba
Mysmrtfrt Tazebebis merhaba ben de bu yataktan alacağım yorumlarda zamanla içine göçtüğü yazıyor siz bir sıkıntı yaşadınız mı acaba