Zeynep81 Kızlar bebeğim meme emiyor ama günde bir kere mama vermeye karar verdim çünkü çok huzursuz huysuz memede süt bitince ağlamaya başlıyor siz kaç cc mama veriyosunuz
Minik_oglum Zeynep81 benim bebeğimde dördüne yeni girdi sürekli emmek istiyor göğüslerin dolmasına izin vermiyor hiç ve çok aşırı ağlıyor bu ay ayda bı kilo almış hemşire vermene gerek yok dedi ama bende veriyorum arada meme emdikten sonra 60-90 duruma göre günde bı kere
ayazasaf Zeynep81 benüm oğlum meme emmiyor sadece mama kullanıyoruz. 120 cc içiyor 3 saat arayla sadece 11 de yatarken 150 cc veriyorum
khrmankumsl Ben ben 180 200 arası veriyorum tek seferde bitiriyor 3 saatte bir veriyorum 4 ay 13 günlüğüz
khrmankumsl BabyMom35 Aptamil kullanıyorum ama hipp mamaya geçicem. APTAMİL COMFORMİL mama kullanıyordum gazlı bi kzıım olduğu için kilo alımı çok iyiydi sonra gaz problemimiz azaldığı için normal aptamil mamaya geçtim 2 aydır kilo alımı düştü kızımın doktorumda hipp mamayı önerdi bakalım insallah sever
ayazasaf BabyMom35 hipp combiotic kullanıyorum. Kilo alımıda çok iyi şu anlık evolvia kullandık doğduğunda çok fena gaz yaptı Kakasını yapamadı aptamiL comformil kullandık oda gazını düzeltmedi hippe geçtk hem gazı hem kakası düzene girdi hemde ayda 900-1100 arası kilo aldırdı çok fazla içmemesine rağmen
ayazasaf BabyMom35 36. Haftasında 2300 doğdu şu an 4 ay 5 günlük 6300 dü 5 gün önce doktor gelişimi çok iyi dedi
isilseyitoglu ben aptamil kullanıyorum hipp de benimkızımı hiç doyurmadı, sürekli mama istedi, uyku düzeniiyideğildi. her bebek farklı galiba. 180 ml aptamili 4,5 aylıkken içiyordu