Merve1650 Kızlar 4 gün sonra kızım 5 aylık ama görün ki 3 gündür çok mızmız sürekli ııı ıııh diyo aglıyo çok yoruldum gripte oldu atakta hemüz bitmedi dişleride kaşınıyor szin bebeklerinz nasıl neden böyle bilmiyorum
ikbalumaycaca Diş zamanı benim bebeğimde çok mızmızdı kucağımda sakindi sadece, diş jeli de kullandık ama dişler patladıktan sonra rahat etmeye başladı