Yeni doğum yaptım 20 gün oldu alışmak zor. bi bebeğim daha var 1 yaşında aceleniz neydi de çocuk yaptınız demeyin korunurken hamile kaldım bunu belirtiyim de .iki çocuklu anneler özellikle yaş arası az olanlar napıyorsunuz nasıl geçiyor günleriniz psikolojik olarak nasılsınız ben alışmaya çalışıyorum ama büyük olan beni zorluyor hiç durmuyor iş kesiyor siz de durumlar nasıl