fa_sena_y kızlar benim pazar gününden beri sol göğsümün altında bir ağrı var nefes aldıkça ve sol tarafımı hareket ettirdikçe ağrı saplanıyor hiç geçmedi. kalp değildir sanırım. bu ağrı neden olur hangi organ onu da anlayamadım. bilgisi olan var mı?
fa_sena_y Masalina12 neden öyle ki? yani ara sıra bana da olurdu ama ilk defa bu kadar uzun sürdü 3 gündür hiç geçmedi
Cocukgelisimcimomy fa_sena_y ciğerlerin üşümüştur bence canını sıkma bir kaç gün bekle olmadı doktora görünürsün