İyi günler kızlar 1 ay önce otobüste gıderken ilk defa hoc bırsey yokken kalp krızı gecırır gıbı nefes alamama hızlı kalp atışı sanki dısarda atıyor gıbı bayılacak gıbı hıssetme şeyler yasadım hemen hastaneye gıttım serum verdıler bır kaç gün halsızlıgıni yaşadım yemek bıle canım istemedi sonrasında herşey ıyi gıdıyordu o ara da kardıyolojıyr gittim ama ultrason ve EKG de herhangi birsey çıkmadı halter takılacak ama Henüz günü gelmedi sonra 1 ay sonra tekrar bayılır gıbı hıssettım asırı halsızlık kalbım daraldı tansıyonum düştü hastanrye gıttım acıle EKG de bırsey çıkmadı hala kendımı halsız hıssedıyorun ama aklım hep basımmı agrıyor daralıyırmuyum sureklı bu düşüncelerle yaşıyorum verımlı bıle olamıyorum çocuğuma karsı bır yerımde hastalın mı var ne olacak gıbı sızce rıtım bozukluğu nda böyle mu oluyor ya da panık atak 1 kaç saat surmesı gerekmıyor mı benım ki 2 gün halsızlın ve tansiyon düşüklüğü yasıyorum