ialbayrak98 merhaba bebeğime değilde ben evde kendim kimyonu demleyip düzenli olarak içtim sabah akşam yarım çay bardağı olcak şekilde . Ve bebeğime her gün her sabah güne başlar başlamaz gaz masajı yapıyorum . Akşamları yatmadan öncede gaz masajı yapıyorum çok faydasını gördüm . Kimyon çayını içemezseniz yemeklere katın . Bazen bulgur yaparken suyuna çayı atıyorum mesela . Yada mercimek çorbasının suyuna ekliyorum . 6 aydan küçük bebeğe verilmemesi gerektiğini biliyorum siz bilirsiniz tabi Sevgiler 🌸