Canan30 annesi öncelikle bebeğin sinyal verdi de m başlıyorsun? Ağlama oluyorsa bence zorlama. Ben 19.5aylikken başlattım çünkü beze işemek istemiyodu bezi çıkarıp yere yapiyodu ilk 10gun çok kacirmalar oldu ama ne lazimligq ne tuvalete giderken ağladı 10 15dk oturabiliyodu kitap okuyodum etiketlere oynuyoduk resim yapiyiduk vs vs. 18gunde öğrendi kontrolü