Kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük. Osuruğu o kadar kötü kokuyor ki… altını değiştirirken bazen çıkarıyor inanın bu bebekten o koku olamaz diyorum. Çok afedersiniz Benim bile asla böyle kokmaz bunu deme sebebim anne sütü alıyor sadece buna rağmen böyle. Ne sebep olabilir var mı yaşayan ?