5 aylık oğlum var. Ses çıkarırken agularken dilini hep sağ tarafa götürüyor. Ağzını açtığında görüyorum bir iki derken hep aynı şekilde olunca dikkatimi çekti. Dilinin altını üstünü kontrol ettim, bi sorun görünmüyor ama neden bu şekilde yaptığını anlamadım. Aynısını yaşayan var mı kızlar siz bebeklerinizde böyle bir şey farkettimiz mi?