Bebeğim iki aylık oldu yaklaşık 2 hafta önce adet oldum biteli 5 6 gün falan olmuştu buğün sabah tekrar gelmiş normal bişey mi internette ilk adetin başlayıp bitip bi kaç gün sonra tekrar gelebileceği yazıyor ama başına gelen var mı böyle korkmalımıyım