Zeynepeymen deletedmom4842 maşallah.meme emmeyen cocuk zor oluyor. Gece maması dısarda maması zor ama emen cocuga ver gogsunu emsın 😂
Gulsah4141 YazCilegi ay gerçektenmi bende kızıma her banyo sonrası zeytinyağı kullanıyorum 4 ay 20 günlüğüz
Busearac Zeynepeymen bebek karnı doyup yeterince beslenince zaten kendini çeker ve almaz. İstesen de fazla besleyemezsin. Oğlum bazı günler 3-4 saatte bir, bazı günlerde de saat başı bile emdiği oluyor ama hiç yeşil kaka yaptığını görmedim
Merrcimek Deletedmom131 Ah kıyamam canım ya neden bu anneler böyle şimdi de bana çocuğun kafası yağ kokuyor bu çocuk ter kokar tuzlu suyla yıka diyor. Göğüslerinde süt birikir erkek çocuğunun diyor göğsüne masaj yap diyor. Sordum sakın yapmayın dediler
Zeynepeymen Merrcimek tuzlu suyla yıkamak cok zararlıyms bebeklere vucut tuzu emdığı icin kanda tuz oranı yükseliyormus
Merrcimek taninmayananne Ben ne zaman doğru düzgün yemek yesem göğsüm doluyor. Bebeğim 1 aylık oldu ve yalnızım tek başıma yemek yapıp yiyemiyorum hatta kahvaltı bile yapamıyorum. Bu sabah annemler geldi kahvaltı hazırladılar çocuğuda oyaladılar. Benim göğsüm doldu hemen 😊
YazCilegi Gulsah4141 Oda çok zararlı 🤷🏻♀️ Kokusuz renksiz bitkisel bir şeyler kullanmayı dene ben Mustela kullanıyorum
kubraakd YazCilegi Zeynonun_Annesi oglum 3 aylik evet ovaliyo ovalayinca tekrar kabariyor kremden suruyorum geciyo ama eli devamli yuzunde gozlerinde kasiniyor mu diye dusunuyorumm
Merrcimek Deletedmom131 yok valla ya eşim hemen tepki veriyor. Ona diyorum sus he de yapmıcaz zaten. He demezsem kendi yapmaya kalkacak