Elfkaraks Türkçe çağrı merkezleri de var. Mesela Trendyol, Türkcell, Vodafone vs. onlara bi bakın. Evde iş çok kötü ve değmiyor hani şu boncuk veriyorlar evde yapınca para ödeniyo ya ondan bahsediyorum. Çok gereksiz ve çok saçma bir iş. Parayı bile düzgün vermiyorlar haber vereyim dedim.