pelsin72 Biz kro 5 ay düzeltilmiş 2 aylık 10 günlüğüz yaklaşık 10 gündür de mama desteği alıyoruz, doktorumuz ilkten aptamilin sıvısını dene gaz kabız olursa ve sevmezse hipp e geç dedi. Aptamil aşırı gaz yaptı eski kolik günlere geri döndük nerdeyse şimdi hipp combiotic kullanıyorum gaz yok ama sevmedi galiba asla tam bitirmiyor mamayı hep kalıyor ve çabuk acıkıyor. Bu bitsin sma comfort denicem. Doktorum şöyle dedi deneye deneye bebeğin için en iyi mamayı bulacaksın ki doğru da her bebek her mamayı sevmiyor yaramıyor.