Elisa34 bilinmeyen202023 benimde kızım 20 aylık olacak o da bişey yemiyor sadece emiyo herseyi denedim de ama yemiyo artık saldım
bilinmeyen202023 Elisa34 bazı bebekler memeden kesilince iştahı açılıyor yemesi düzeliyor diyorlar ama bakalım bizde de öyle olurmu benim kızımda emiyor hâlâ 2 yaşıdna kesmeyi düşünüyorum