Merhaba kızlar kızım var 7 ay 12 günlük.
- Aydan beri istediği bir şey olmayınca istediği bir şey olmayınca hemen sinirli bi tepkiyle yakasını tutup asılıyor. Ama bu durum sürekli olan bir şey. Korkmaya başladım hiç sakin mutlu bi zamanı olmuyor. Direk yakasını asılıp kızarmaya başlıyor. Neden olabilir sizce normal bir durum mu?