Bebeğim 20 aylık azı dişleri de yokluyor gibi geliyo ama gece yatırıyorum bir kaç saat sonra kalkıyor ağlayarak be yanına istiyo gitmesem sakinleşip uyumuyor gitsemde alışır sonra nasıl yanlız yatmaya alışır onu bilemiyorum başına gelen bilgisi tecrübesi olan anneler varsa dinlemek isterim 🙏🏼