gamzeyv biz uyku egitimi aldik ama aynı zamanda atak haftasındayız dengemiz şaştı evet ama toparlar diye düşünüyorum. :) sabah 7.15 kalkış 10 ilk uyku 12 uyanış 15.00 ikinci uyku 16.30 kalkış 8.30 gece yatis. Atak öncesi bu sekildeydi şuan aynı saatlerde uyuyor ama gece çok sık uyanıyor gündüz de bazen 1 saat bazen 2 bazen de 40 dk uyanıyor ataklar bitsin.. 7 ay 16 günlük bu arada bebişim💕