Kızım son 2 haftadır gece altına işemeye başladı. İlk yaptığında gece yatmadan çişini yapmıyor herhalde o yüzden dedim 2 gece çişini yaptırıp öyle uyuttum işemedi ama dün ve ondan önceki gün çişini yaptırmama rağmen altına işedi gene. Birşeye tepkimi veriyor yoksa şuan buna alıştımı anlamadım. Okulu öğretmenleri arkadaşlarınk seviyormusum diyorum seviyorum diyor. Okulla alakalı olduğunu düşünmüyorum 4 yaşında nasıl bir çözüm bulucam bilmiyorum