Almila0101 benim bebeğim de 5 aylık şimdi çok nadir dönüyo, bı ara sürekli ya kucaktaydi ya ana kucaginda yere sırtüstü koydugumda bile ağlıyodu durmuyodu ağlamasını unutturup oyuncak falan verdim eline yerde kendi kendine ne kadar çok zaman gecirirse dönmeye o zaman meyli oldu. Bı de ellerini ve ayaklarını tek bı noktada birleştirip sağa sola dondurmem çok hoşuna gidiyordu, biz odadayken dönmüyor biz çıkınca veya bakmayınca dönüyo :) yine de siz teşvik edin sağa sola döndürün oyuncak tutun o tarafa doğru