IremAsel1 Arkadaşlar kızım 8 aylık oldu geceleri çığlık çığlığa ağlıyor her yarım saat veya 20 dakika da bir üst iki dişi geliyor ama yarıya kadar çıkmış . Yani bu bir atak mı ne ? Çok yoruldum çok ağlıyor içim acıyor