Bebeğim. 8.5 ,aylık doğduğundan beri çok az uyudu çok yiprandim gece 4 lerden 12ye indirdim gece 12den önce uyumaz gece boyuncada enaz 3minimum uyanır sabahta 8 gibi uyanır geçte asla uyaaz yetişkin bir insan uykusu var . Gündüzde a uyur ortalama uykusu çok az artık çok yoruldum sinir stres sahibi oldum , benim çok çok iyi bir uykum vardı eşimle ben bebekligine benzemiyor bize hiç cekmemis çok zorlanıyorum, rutinde yaptım ne yapsam boşa hoc birinde işe yaramadı , lütfen bir ilaç varsa kullanayım uyku ne getirir acaba.