Yagmurcmn Kızlar bunlar ne bilgisi olan varmı dişten dolayı eli hep ağızında omu yapıyor yoksa alerji gibimi
Yagmurcmn gencmom_ hayır çok dikkat ediyorum farklı olarak bugün ilk tadıma başladık yoğurt ile ama ondan öncede vardı sadece çoğaldı
gencmom_ Yagmurcmn ozaman bi acile getirin siz bide yanlış görmediysem sanki yara gibi sabahı beklemeden gitme imkanınız varsa gidin gözün altında var çünkü
Yagmurcmn gencmom_ O göÜnün aşşağısını eliyle yanımda yaptı yalnızca böyle dudak kenarlarında var mutlaka gideceğim
Edanur01 Yagmurcmn doktor ne dedi acaba bizde de var 16 gündür. Bize ney birşey söylemedi. Egzama veya besin alarjisinden olabilir dedi.
Yagmurcmn Edanur01 muhtemelen herşeyi ağızına sürdüğü için sürtülmeden kaynaklı dedi diş zamanıda ağız kenarlarında böyle döküntüler olurmuş
Yagmurcmn Edanur01 2 dişimizde oatladı ama gerçektende nezaman bişey kemirse kızarıyor geçiyor ertesi güne
Edanur01 Yagmurcmn diş döneminde şuan 21 aylık dişlerimiz çok geç çıkıyor şuan sadece 2 dişi var. Dudakları çok kızarıyor son günlerde