Xilda benim aldığım 1tog uyku tulumlarının ayaklısını bulamadım hatta bazılarının kolu da yok. Bır tane çıtçıtlı takma kollu buldum ama o da ayaksız, ben de benım coraplarımdan bırısını dıktım ayak kısmına, hem ayaklarını sıkmıyor hem de ayakları açıkta kalmıyor. Hem de benım ıcım rahat edıyor, bana ayakları çıplak kolları acık yatırmak mantıklı gelmıyor,bız uyurken bıle ayaklarımız üşüyor kollarımız ürperiyor.Ben yorgana pikeye sarılırken çocugumu yalın ayak yatırmak içimden hiççç gelmiyor. İçime sindiği gibi yapıyorum valla