Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık oldu bu arada alt 2 dişi çıkıyor patlamış belliler artık dişemi alakalı yoksa 6. ayla mı ilgili acayip uyku gerilemesi var uyur uyanıklığına dikkat ediyorum rutine göre uyutmaya çalışıyorum 21.00 da uyutuyorum 00.00 da uyanıyor ne yapsam uykuya döndüremiyorum saat 02.30 u buluyor uyuması var mı önerisi olan yada bu hep böylemi sürer emerek uyuyor zaten saat başı uyanıyor