Annelere bebeğime şu ⅔ gündür bir haller gelmiş mama yerken beni çok yoruyor yerken ağlıyor kendini kasıyor anlayamıyorum mama reddi yaşamıyorum bir iki dakika çekiyorum tekrar veriyorum yiyiyor iştahı gayet yerinde arada gazını da çıkarıyorum kakasını da yapmış oluyor ama neden böyle yapıyor anlamıyorum