Bebişlerinizin ilk Kelimesi ne Oldu Annişler benim Kızımın İlk Kelimesi de de Oldu Ve bizim Burdaki İnsanlara Göre Bebek ilk de de kelimesini kullanırsa İkinci Çocuk kız Olacak Kız Kardeş istiyor Eğer ki Ba ba derse İkinci Çocuk Erkek olacak Erkek Kardeş İstiyor Deniliyor Sizce bunun bir doğruluğu var mı