2 ay önce 3 bin tlye ayakkabı aldım ondan sonra bir şey almadım. onuda postunuzu okuyunca farkettim 😅 ihtiyacım olmadıkça almam, kızımdan önce alıyordum şimdi hepsi dolap bekçiliği yapıyor gerek yok. kızımın ihtiyaçlarını karşılamayı tercih ediyorum. devir artık geçinebilenler için bile tasarruf devri diye düşünüyorum