13062023elisa Benim bebeğimde de 3 aylıkken aynı belirtiler vardı. Doktora daha ben söylemeden , elleri ağzında ve köpükler çıkardığını görünce , bir ay sonra diş çıkarmaya başlar demişti. Bebekten bebeğe değişen süreçleri var bu diş çıkarmanın. Henüz çıkarmadı ama aynı belirtiler devam ediyor. Doktor ekstra birşey söylememişti. Normal demek ki.😊