42 günlük bebeğim var. Soğuk algınlığı geçiriyorum. Banyo yapmış saçımı kurutmamıştım eklem ağrısı yaşıyorum dün gece titriyordum. Bebeğimi emziriyorum çocuğum hasta olur mu?? Biraz keyifsiz gibi ama ateşi yok. Acaba calpol versemmi? Sizler hastalık durumunda ne yapıyorsunuz?