Minaersz28 Süpürge almam lazım Philips öneriyor bütün çevrem ama hemde başlıkları olan diyorlar bakıyorum gerçekten beynim yandı kullananlar yardımcı olur musunuz
uykucukoalaa Minaersz28 bende de bu var yeni aldım dahacok başlığı var çekim gücü falan gerçekten çok iyi ama ben satıp Dyson alacağım pratiklik açısından
Umutveannesi Minaersz28 Philips powerpro city var bende geçen sene almıştım gerçekten çok memnunum çekim gücü çok güzel, ortasındaki fırçasıyla koltukları süpürüyorum ekstra bir başlığa hiç ihtiyaç olmuyor
Buradem16 Dik Süpürge mi düşünüyorsunuz bütün başlıkları olan derken anlayamadım ama…ben Philips 8000 agua plus kablosuz Süpürge kullanıyorum şarjlı ve silme özelliği olan çok memnunum düşünebilirsiniz 😊
uykucukoalaa uykucukoalaa zemin için ayrı halı icin ayrı evcil hayvan ve tozlar için ayrı ve bide çok amaçlı başlık var işlevsel güzel
Minaersz28 uykucukoalaa fiyatı çok yüksek geldi bana gerçekten malum hayat şartları yoksa çoktan bunu almıştım herkes çok memnun bundan 😊
Buradem16 Minaersz28 anladım cnm ama Philips kablolular da çok uygun değil ki fiyatları bildiğim kadarıyla
Minaersz28 Umutveannesi annemde bunu kullanıyor bende almıştım ama benim motoru yandı çok üzgünüm bir kaç süpürgeciye gösterdik süpürge parası kadar motor parası istiyorlar üstelik garanti veremiyorlar maalesef sürekli yeni modeli çıkmış motorları farklıymış