Mirayecem Kızlar merhaba. Kızım 3.5 yaşında öksürük balgam burun akıntısı var. Doktora götürdüm bugün. Balgamı var dedi burun spreyi nebül alerji ilacı verdi. Balgamı atmak için öneriniz var mı?
Sarikuzumalp Mirayecem Ben ceviz perdesinin suyunu kaynatıp içirmiştim. Biraz öğürdü öğürdükten sonra balgamını atmıştı hemen. Öksürüğede birebir 😊
Elisaseleda Sarikuzumalp 3 aylık olduk yeni bunu benm Nebile de yapsam bi zararı olur mu ki azcık versem
Sarikuzumalp Mirayecem Valla hiç saymadım desem 🙈 göz kararı biraz ince olduğu için 9 19 tanr yeterli olur herhalde