Ceren19mys merhaba 4 ay önce doğum yaptım 2 hafta önce kadar spiral taktırdım spiralden sonra akıntı olması normal mi
Ceren19mys Bihteeeer adeti uzattığını duymuştum ama akıntı olayı sinirimi bozdu biraz onun dışında bilmem gereken birşey var mı
Buradem16 Ceren19mys yani kayma hakkında doktoruma sorunca sadece adet günlerinde ağır bişey kaldırma diye uyarmıştı…4 senedir spiralliyim bir sorun yaşamadım…ama kayma nasıl anlaşılır bilemedim şimdi
Nezahattnc Ceren19mys kayma olduğu zaman batma hissi oluşur sizde oturma kalkma esansinda bişey batıyormus gibi hissedersiniz aynı zamanda sırt agrisindan yuruyemezsiniz bile doğru düzgün
Buradem16 Ceren19mys daha öncede yaşadinmi bişey yoksa tahmin mi ediyorsun 😂 sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle sen tedbir almışsın bişey olursada vardır Mevlanın bildiği
Taner91_zemine Ben 10 sene kullandım diğer adedinde zaten konturole çağırıyorlar gittin mi kaymış mı diye bakıyorlar akıntı evet yapıyor bende 3 yıldır yok akıntı kesildi hiç akıntı olmuyor